Aanmelden DPA "Broken Wings Vaassen"

Vaassen, 17-19 apr 2020

Omschrijving

Broken Wings organiseert samen met DPA-Holland van 17 t/m 19 april rondom Kasteel Canneburch een prachtig evenement.

Er zijn twee historische vliegtuigen uit de WO2 geboekt om tijdens ons defilé een Fly-By en poppy-drop te geven.

Dit evenement is voor alle bezitters van originele leger- voer, vlieg en vaartuigen toegankelijk, ook van voor of na WO2. U kunt deelnemen aan het gehele programma of een deel van het programma.

Facilitair

  • Toiletvoorzieningen
  • Water
  • Douches (naar waarschijnlijkheid)
  • Afvalbakken
  • Stroom

Praktisch

Overnachten doet u op gepaste wijze in uw voertuig of legertent (burger- voertuigen en tenten worden verwijderd)

Deelnemers van het defilé op zaterdag ontvangen een lunch, diner en voertuig(herinnering)schildje

Voorlopig programma

U bent welkom op vrijdag vanaf 12:00H voor aanrijden en opbouwen van het bivak

Begin van de avond vertrek naar Epe om een herdenking op een unieke onderduik locatie bij te wonen.

’s Avonds diverse festiviteiten op het kamp.

Zaterdag ’s morgen defilé met fly-by en poppy drop door de dorpskernen Vaassen, Emst, Oene Epe. Met een korte static-show in Epe waarbij de Burgemeesterstoespraak uit 1945 wederom zal worden voorgelezen.

’s Avonds diverse festiviteiten rondom het kamp.

Zondag afbreken van het kampement bij voorkeur na 15:00H

Betaling

Deelname is gratis

Locatie

Bivaklocatie op onverhard terrein nabij Kasteel Cannenburch.

Adres: Maarten van Rossumplein 4, 8171 EB Vaassen. Exacte locatie en aangeraden aanrijdroute volgen per email.

Bekijken op Google Maps

Organisatie

Dit evenement wordt georganiseerd door DPA Holland. Voor vragen kunt u contact opnemen met Rob van der Meer op voorzitter@dpa-holland.nl

De volgende clubs zijn ook uitgenodigd voor dit evenement: Gasten

Algemene voorwaarden

  1. Bij opgave voor een evenement bent u verplicht de inschrijfkosten te voldoen (indien van toepassing).
  2. Het inschrijfformulier dient correct ingevuld te worden en is de enige manier om in te schrijven en deel te nemen aan een evenement.
  3. Bij betreden van het evenemententerrein dient u zich te melden bij de organisatie.
  4. Uitgereikt polsbandje dient u te dragen (indien van toepassing).
  5. Door deel te nemen aan een evenement geeft u automatisch toestemming om foto’s waar u mogelijk op staat te gebruiken voor de DPA website, DPA Facebookpagina en en/of andere media. Bij bezwaar dient u dit schriftelijk te melden bij het bestuur van DPA.
  6. Het is verboden sneller te rijden dan 5 km/u op het evenemententerrein (uitsluiting is mogelijk), denk aan uw eigen veiligheid en vooral aan die van anderen.
  7. De bestuurder van een voertuig dient in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs.
  8. Uw voertuig dient te zijn verzekerd en een geldige APK indien van toepassing.
  9. Uw voertuig dient te voldoen aan de gesteld DPA criteria.
  10. Geen onnodige toeters en bellen op uw voertuig welke niet gerelateerd zijn aan de hobby.
  11. Het is verboden met alcohol op achter het stuur plaats te nemen.
  12. Onder gestalde voertuigen dient u voor een olie opvangvoorziening te zorgen, milieudoeken te verkrijgen bij de organisatie voor € 2,00.
  13. Niet met de auto buiten het aangegeven parcours rijden.
  14. Volg de route van het parcours, indien aangegeven.
  15. U neemt deel aan het evenement voor eigen risico en eenieder is aansprakelijk voor de door hem/haar veroorzaakte schade.
  16. Volg de aanwijzingen van de organisatie op.
  17. Geen afval uit de voertuigen gooien.
  18. Bij verlaten van het evenemententerrein neemt u zelf uw afval mee.

Aanmeldinstructie

Mocht u onverhoopt niet kunnen komen, meldt u zich dan a.u.b. af via dit systeem. U ontvangt na inschrijven ook een account zodat u later de mogelijkheid heeft om uw inschrijving te annuleren of te wijzigen.

Na 9 april kunt u uw aanmelding niet meer wijzigen of annuleren. Heeft u op dat moment wijzigingen, neem dan contact op met Rob van der Meer op voorzitter@dpa-holland.nl.

Als u zich wel opgeeft, maar zonder tegenbericht niet komt opdagen, brengen wij 20 euro p.p. in rekening.

----

Uw aanmelding kunt u later wijzigen of zelfs intrekken, tot het moment dat de inschrijfdatum verloopt (vrijdag 10 april)

Uw gegevens

Op welke dagen bent u aanwezig?

Kies a.u.b. de dag(en) waarop u aanwezig bent!

Inschrijving

Let op DPA-Leden. U bent niet ingelogd en u kunt hier inloggen. Bent u geen DPA lid, gebruik dan dit formulier

Met hoeveel volwassenen komt u?

Met hoeveel kinderen komt u? (onder de 18)

Met hoeveel (militaire) voertuigen komt u?

Omschrijf kort welke voertuigen u van plan bent mee te nemen.

Op zaterdag is er een defilé. Als u mee wilt rijden, met hoeveel voertuigen rijdt u mee?

Met hoeveel mensen wilt u mee-eten op zaterdagavond? Eten is exclusief drinken.

Met hoeveel mensen wilt u VEGETARISCH mee-eten op zaterdagavond? Eten is exclusief drinken.

Wilt u gebruik maken van de evenementenregeling? U ontvangt later instructies voor het opgeven van kentekens

Heeft u nog opmerkingen, bijvoorbeeld medische zaken die voor u van belang zijn? Voor eventuele vragen neemt u het beste contact op per e-mail!

De algemene voorwaarden vindt u bovenaan het formulier

Prijsindicatie